8 mar 2014

love or friendship? why?

Hej. Dzisiaj taki temat bardziej poważniejszy. Trochę się rozpiszę, heh.
Jak w tytule: miłość czy przyjaźń? Jeśli chodzi o mnie to nie potrafiłabym wybrać.
Ostatnio na asku miałam możliwość wypowiedzenia się na temat miłości. 
 Pytanie brzmialo tak:

Hej ;) powiedz mi paula co sadzisz o milosci, czym dla ciebie jest i jak duze znaczenie ma w twoim zyciu :P ? ....pozdr .anonim Lisek <>. xD

No miłość jak miłość, no jest ważna. Nawet bardzo. Miłość jest czymś wyjątkowym, dzięki niej możemy odczuć szczęście, ale też niestety i smutek.. Jeżeli jest się w związku to wiadomo jakie są prawie każdego oczekiwania- szczerość, zaufanie, bycie z ta osoba jak najdłużej, możliwość spędzania z nią każdej wolnej chwili a przede wszystkim najważniejsze- żeby kochała nas ponad wszystko, tak jak my ją. Kłótnie również jak kłótnie, nie da się obejść bez nich.
Ogółem moja wymarzona miłość (o ile można to tak ująć i powiedzieć) to chciałabym, żebyśmy przy każdej okazji okazywali sobie jak bardzo się kochamy, żebyśmy zachowywali się czasami jak rodzeństwo (tzn. w tym sensie, że byśmy sobie dokuczali, bili się ale nie tak bardzo oczywiście,a potem dawali sobie buziaka lub się przytulali), żebyśmy sobie grali na play'u, abyśmy sobie ufali, jeżeli jednemu z nas dzieje się krzywda to żebyśmy sobie pomagali jak tylko możemy. Jeśli jedno jest smutne, to drugie wszystko powinno zrobić aby rozweselić w jakiś sposób. Powinniśmy być zazdrośni, ale bez przesady, dlatego ważne jest zaufanie, jak nie najważniejsze. Zdrada też do niczego dobrego nie prowadzi.. Ja jestem taka, że jak się bardzo zaangażuje to dla drugiej osoby jestem w stanie zrobić naprawdę bardzo dużo, mam jeszcze czas na miłość.
Co do związków homoseksualnych- toleruje, każdy ma prawo do miłości, nieważne jaka płeć.
Cute people- jejku, jak ja bym chciała z chłopakiem (jeżeli będę miała) nagrać taki filmik. To jest takie przesłodkie. Dla niewtajemniczonych: W tych filmikach pary pokazują jak bardzo się kochają , jak bardzo są ze sobą szczęśliwi, jeśli chcecie zobaczyć kliknijcie tu: <klik>. Są przesłodcy, ile ja bym dała, żeby znaleźć sobie kogoś odpowiedniego.
 

 Przyjaźń: 
Przyjaźń w życiu też jest potrzebna, w młodym wieku czyli w naszym, jest bardziej potrzebna niż miłość. Chociaż niektórzy mają inne zdanie na ten temat. Przyjaźń jest prawdziwa, jeśli jest się szczerym. Teraz trudno komuś zaufać, ale jeśli się znajdzie taką osobę, to należy ją docenić. Przyjaciel wie o nas wszystko, pomaga jak tylko może w trudnych chwilach, zawsze można na niego liczyć, rozumie nas i stanie za nami jeśli będzie taka potrzeba. Kłótnie zawsze będą, ale w przyjaźni chodzi o to, żeby wytłumaczyć niektóre sprawy i sobie wybaczać. Każdy popełnia błędy, ale na błędach się uczymy. Jeśli chodzi o przyjaźń damsko-męską, to istnieje, ale 80% osób zazwyczaj się zakochuje w drugiej osobie. I to taka głupia sytuacja, bo trudno wybrać czy przyjaźń, czy miłość. Miałam kilka takich sytuacji i mam nadal, ale jakoś dajemy sobie radę :) Ogólnie nie lubię takich sytuacji, bo nienawidzę kogoś ranie, ale jakoś wychodzę z takiej sytuacji, chociaż czasami to jest trudne i nie wiadomo co zrobić. A co do przyjaźni pomiedzy dziewczynami. Mi jest trudniej zaufać dziewczynie niż chłopakowi ze względu na to, że dziewczyny sa głupie (nie wszystkie, ale np. chodzi mi o takie co są chamskie, takie popisówy walą i wgl, mam nadzieje że wiecie o jaki typ dziewczyn mi chodzi). Obecnie mam jedna przyjaciolke, ktorej moge zaufac, jest to Iza. Zawsze jak jesteśmy gdzieś razem to narobimy sobie wiochy, hahaha. Z niektórymi koleżankami, takimi bliższymi, też da się dogadać i wiem, że mogę im też zaufać, ale jeśli chodzi o przewagę płci, to przeważa płeć męska jednak. Jakoś lepiej dogaduje się z chłopakami. :) 



A wy co uważacie? Komu bardziej ufacie? Chłopakom czy dziewczynom?
Macie swoje drugie połówki? 

***


I kilka moich zdjęć, haha, przepraszam za popękane monitory ;D 
Zapraszam na instagrama: luilyy ! Miłej niedzieli! 
Ps. NAGRAĆ FILMIK? NP HAUL LUB KILKA OUT-FITÓW? :)

19 komentarzy:

  1. gdybym miała wybierać to nie wiedziałabym co jest dla mnie ważniejsze, bo i miłość i przyjaźń jest czymś naprawdę cennym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem miłość i przyjaźń jest trochę przereklamowana. Najlepiej to ufać samemu sobie.
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym znaleźć kogoś dla siebie ale już sobie odpuściłam ;) Śliczne zdjęcia ( Twoje ) *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogłabym wybrać między miłością, a przyjaźnią. Na szczęście nigdy nie byłam w sytuacji kiedy musiałabym wybierać. Oby tak pozostało.
    Bardzo ładny wystrój bloga :)

    zapraszam galaxydoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że każda para im bardziej jest zżyta ze sobą, tym bardziej sobie dokucza i dogryza (oczywiście, tak tylko się droczy).

    Generalnie, osobiście bardziej wierzę w miłość niż w przyjaźń, bo na przyjaciołach już się zawiodłam zbyt wiele razy, a kiedy jest się z kimś w poważnym związku, ma się pewność, że druga osoba nas nie oszuka.
    Pozdrawiam. :)
    __
    porcelainbirdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, śliczna jesteś *.*
    co do tematu.. osobiście wierzymy bardziej w przyjaźń niż w miłość xd
    obserwujemy :)
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ważne jaka płeć choć stereotyp mówi ze kobiety bardziej plotkują wiec może im coś tam uciec przypadkiem ;) jak dla mnie zależny od człowieka nie ufać tym których wystarczająco nie znamy i tak często zdarza się ze kilkuletni przyjaciele może nam zrobić nie mila niespodziankę... zapraszam również do mnie + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trudno zdecydować.. : )
    http://claud-cloud.blogspot.com/2014/03/taize-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 zdjęcie od dołu jest zarąbiste !! *u* wygląda jak ściągnięte z neta :o
    pozdrawiam !
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O wiele bardziej ufam swojej przyjaciółc, z racji tego, że nie mam chłopaka.. Tak, nagraj filmik!
    Skomentujesz? hello-dussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś piękna, może ja też chcę taka być? xD
    Zazdroszczę ci urody piękna istoto *-*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłość to coś pięknego fajnie tu masz :)
    http://modakosmetykiopisy.blogspot.com/2014/06/3.html Zapraszam do siebie i dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze napisane! Wpadnę tu jeszcze nie raz. :)


    http://vogueza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna <3 zapraszam na mojego nowego bloga :) ♥ http://weerka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne zdj ;)
    http://agamafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno wybrać, miłość ważna sprawa, choć przyjaźń też ehh... :(
    Ładne zdjęcia, super design :D
    http://aleksis-inspireme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/08/daylight.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blogo-pamiętni mój co prawda nie o mnie ale o modzie - http://sweetpinkprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey! Do you want to win a warm coat? If yes, just join my new giveaway! http://anna-alina.blogspot.com/2014/11/oasap-giveaway-win-warm-coat.html

    OdpowiedzUsuń