21 wrz 2014

Wedding & school

Cześć Wam! :)
Znowu nieregularnie pisze. Miałam tyle pomysłów, ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać, przepraszam :( Podejrzewam, że nowe posty będą się pojawiały co 2-3 tygodnie.  I postaram się o lepsze zdjęcia. Dzisiaj się troszkę rozpiszę, ale mam nadzieję, że Was nie zanudzę.

Jestem w I technikum na profilu hotelarskim. Trochę się obawiam, bo wiem że będzie trudno. A szkoła jest bardzo dobra. Na nauczycieli nie narzekam, chociaż jest taki pan od EDB i BHP, że na lekcji słychać jak mucha lata. Z angielskim też nieciekawie, ponieważ mamy wymagającą panią, a to dlatego też, że języki są podstawą na tym profilu. Mam nadzieję, że pomimo tego dam sobie radę i ukończę tą szkołą za 4 lata z uśmiechem na twarzy. Moja klasa jest bardzo fajna, może nie jesteśmy ze sobą zżyci, bo to dopiero początek. W klasie jest nas 36 i 25 dziewczyn, ale nie ma na co narzekać, 1/4 klasy chodziła ze mną do szkoły gimnazjum i bardzo dobrze się znamy. A 3/4 klasy jest z okolic Grodziska i współczuję niektórym, ponieważ muszą dojeżdżać pociągami i autobusami z daleka. Moja koleżanka jest z Radziejowic (40km od Grodziska) i jedzie pociągiem około godziny, a pociąg jest albo o 6, albo przed 7. Na szczęście ja nie mam z tym problemu, bo jestem miejscowa.
Co do ocen to mam 3 z angielskiego, 5 i 4 z francuskiego i chyba to tyle.

Wczoraj byłam na weselu z moim chłopakiem jako osoba towarzysząca i było super.
Tańce były niesamowite. Kilku panów mnie wyrwało, a tak dobrze mi się siedziało :D
Kościół był na godzinę 17:00 i jak zwykle staliśmy na dworze i czekaliśmy na koniec.
Następnie pojechaliśmy na salę i zjedliśmy obiad. Był rosołek, a na drugie danie był schabowy z ziemniakami i surówką. Ja oczywiście zjadłam tylko 1/4 schabowego i ziemniaki, więc niezbyt się najadłam, ale potem zgłodniałam i zjadłam ciasto, i kabanosy podkradałam wraz z Patrykiem.
Jakoś koło godziny 24 zachciało nam się spać i chcieliśmy jechać do domu, ale o północy miały się zacząć oczepiny. W dwóch konkursach brałam udział i niestety nie udało się zgarnąć butelki, nieważne już z jaką zawartością, ale warto się domyślić, haha.
Około drugiej w nocy byliśmy w domu, u Patryka, bo u niego nocowałam i nie wyspałam się przez niego. Nie dawał mi spać :(
Ogółem było wesoło i fajnie się rozmawiało, super atmosfera.
Dzisiaj są poprawiny, ale niestety już nie mogę w nich uczestniczyć i ubolewam nad tym :(
Bardzo twarzowe te ostatnie, wiem :D 

Chcielibyście może post o mnie i o Patryku? Ile jesteśmy razem, jak się poznaliśmy itd?
 Jeżeli jesteście ciekawi to piszcie w komentarzach, a ja zrobię taki post w ciągu tygodnia. W sobotę by się pojawił albo w piątek wieczorem :)
A u was co tam? Jak w szkole? :)

http://thekatharinaa.blogspot.ch/2014/09/wygraj-angel-mac-rozdanie-na-blogu.html
 Zapraszam do rozdania :)

27 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie idziesz na poprawiny, ja chętnie bym poszła tylko nie mam do kogo haha :D

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA, więcej o tym u mnie http://aleksis-inspireme.blogspot.com/2014/09/nominacja-do-liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam chodzić na śluby :))

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wesela są fajne, zazdroszczę zabawy
    wez udzial w rozdaniu!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, ponieważ mi się marzy jaki ślub i wesele ! ;)
    ile-warte-sa-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz sobie radę :) A brakiem czasu nie przejmuj się, poczytaj kolorowe gazety (w wolnej chwili) i będziesz miała dużo pomysłów na posty :) Myślę, że to dobry pomysł 2-3 tygodnie, powodzenia w szkole.

    Zapraszam--> http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zróbcie boyfriend Tag lub jakieś informacje ty i Patryk :D
    Zapraszam do siebie! Jeśli chcesz zaobserwuj i skomentuj :)!
    www.sue-sue2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładnie wyglądacie razem! :) taki post o was to dobry pomysł :)

    [Zapraszam na rozdanie z Oasap!]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i obserwuje :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jasne, napisz post o sb i Patryku, pochwal się :D fajne zdjątka ;) zapraszam do siebie ^^ http://kittys-cookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tak, chcemy post o Patryku, ślicznie razem wyglądacie :)
    obserwuję i czytam http://biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na post o tobie i Patryku ;)

    U nas konkurs do wygrania jedna z pięciu bluz.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także zastanawiałam się nad hotelarstwem, ale te białe, szykowne ubrani mnie odstraszyły. Żeby nie było - również wysoki poziom nauki. :) pozdrawiam i powodzenia.
    zza-kurtyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnowna notka, powaznie:):)) zdjecia sa cudowne!
    + klikniesz w link do bluzki? to ważne:) ( jest na samym koncu notki) ---> KLIKNIJ W zamian postaram się zaobserwować twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na post o tobie i Patryku :D Słodko razem wyglądacie :) super że wziął cie na wesele.. profil hotelarski moim zdaniem jest bardzo ciekawy i zazdrosze ze miałąs okazje do takiej klasy pojsc bo u mnie w miescie nie ma takiego profilu ..


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo widzę, że moje miasto zostało wspomniane w poście (jestem z Grodziska) :D
    Ślicznie wyglądałaś na weselu :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladacie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. http://amrosse.blogspot.com/2014/10/pierwszy-post.html

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. pewnie, zrób post o tym jak sie poznaliście!:)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wyglądacie, aż mi się przypomniały "młode lata" moje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/with-strength-of-dreams.html
    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/10/zakopane-2014.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń