24 paź 2014

hello, my love

Cześć! Co tam u Was, jak w szkole?
U mnie nie jest zbyt dobrze, wiele spraw niestety się pokomplikowało, ale myślę, że będzie lepiej.
W szkole też jakoś leci, bardzo dużo nauki, chociaż szczerze przyznam, że większość lecę na ściągach, bo inaczej nie dałabym rady, nie ze wszystkiego, ale jak na razie daję sobie rade :)
W ostatnim poście napisałam o weselu i zapytałam czy chciałybyście przeczytać post o mnie i mojej miłości. Kilka dziewczyn napisało, że tak ;)
Na początku napisze, że jesteśmy razem 7 miesięcy, 7 listopada minie 8.
Strasznie szybko to leci i mam nadzieję, że będziemy jeszcze bardzo długo.
Moja miłość ma całe 183cm wzrostu, piękne piwne oczy oraz czekoladowe włosy <3
Poznaliśmy się dwa lata temu w wakacje. I nie żałuję tej znajomości, a wyszło to zupełnie przypadkiem. A najlepsze co może być, dzieje się właśnie przez przypadek.
Związek jak związek- kłótnie i sprzeczki też się zdarzają, lecz ani razu nie mieliśmy żadnej poważnej i bardzo mnie to cieszy. Myślę, że pomimo młodego wieku nasze uczucia są prawdziwe i szczerze się kochamy. Obydwoje gdy coś się dzieje reagujemy i robimy wszystko co w naszej mocy, żeby było dobrze.
Mamy takie same zdania na niektóre tematy, dlatego lepiej nam się dogadać czasami i zrozumieć.
Jest tez tak, że mamy takie dni, że się nie dogadujemy. Na szczęście nie trwa to zbyt długo i po czasie już jest okej. Bardzo się cieszę, że Go mam i że zawsze mogę na nim polegać, w końcu o to tu w tym wszystkim chodzi, aby być przy sobie zawsze bez względu na wszelakie okoliczności.
Uwielbiam się z nim drażnić, zresztą On ze mną również :))
Praktycznie zawsze sobie dokuczamy. Nie ma dnia kiedy się nie 'obrazimy' na siebie :D
Pomimo tego dużo ze sobą przeżyliśmy i nigdy nie będę żałowała tych wszystkich dni spędzonych z Nim. Kiedy go zobaczyłam od razu zakochałam się w jego uśmiechu i w oczach.
Ogółem jest to wesoły związek i od bardzo wielu osób słyszeliśmy, że nam zazdroszczą tego, że tak się kochamy i tak się zachowujemy wobec siebie. Niektórzy faceci sobie odpuszczają kiedy się pokłócą z dziewczyną, a Patryk jest taki, że nie odpuści dopóki nie zazna spokoju, że jest już w porządku. Możemy spotykać się codziennie po kilka lub kilkanaście godzin, a cały czas mamy tematy do rozmów i się sobą 'nie nudzimy'. Daje mi tyle szczęścia.. Szczerze powiedziawszy zazdroszczę sama sobie, bo jest najukochańszym, najprzystojniejszym i najlepszym chłopakiem na świecie i lepszego mieć już nie będę! Jest to mój wymarzony związek i uważam, że lepiej trafić już nie mogłam.


A wy macie swoje miłości?


Jeśli macie vinted to zapraszam na mój.
Podawajcie swoje nazwy w komentarzu.

16 komentarzy:

  1. Ciekawy post, ja jeszcze nie ;) Ale życzę szczęścia i powodzenia Tobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post . To dobrze , że znalazłaś swoją drugą połówkę : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja na jedyną, tą prawdziwą jeszcze nie natrafiłam..
    Życzę szczęścia i wytrwałości w związku ! :)

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to szczęścia i wytrwałości ! :D
    Pozdrawiam !
    http://my-soul-my-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęścia i wytrwałości,wyglądacie razem strasznie uroczo!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post, sliczne zdjecia. Szczescia i wytrwalosci. :)

    Poklikasz w linki? Proszę to dla mnie bardzo ważne. Dziekuje <3 http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się uśmiałam boja z mężem tworzymy całkiem podobna parę. Ciągle się kłócimy i sprzeczamy ale zawsze godzimy i potem z tego śmiejemy. Trwamy już tak 8 lat,bywało rożnie ale zawsze razem Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/love-me-harder.html zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę również o klikanie w baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post. :)


    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądacie słodko! I bardzo dobrze, ze się dogadujecie! Trzymam kciuki, aby Wam się udało!
    I niestety moja jedyna prawdziwa miłość to jedzenie <33

    http://magnuswife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu no, dziękujemy bardzo <3 <3
      hah, moja poprzednia też :D <3

      Usuń
  12. Ojeeeeej, jak słodko, uwielbiam oglądać takie zdjęcia. :)
    Życzę powodzenia, szczęścia i dalej takich słodkości. :D

    Zapraszam do mnie: http://justlyjass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzisz super blog :) Bardzo fajnie się go czyta :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutki!
    http://poczytajmiwmyslach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne Zdjęcia <3
    Zapraszam ;D
    http://szajbuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń