21 gru 2014

like palette

Cześć :) Jeju, już prawie święta! Tylko śniegu brak. Brakuje mi tego, ale z drugiej strony nawet gdyby był to bym nie odczuwała tego wszystkiego, zresztą pewnie jak każdy z was. Jesteśmy coraz starsi i święta dla nas są już czymś, do czego się przyzwyczailiśmy. Jednak fajnie jest czasami powspominać stare czasy jak jeszcze się wierzyło, że Św. Mikołaj istnieje. Czekałam z niecierpliwością na ten czas.. A teraz czekam, żeby tylko mieć wolne i odpocząć od tej szkoły, a potem jakoś spędzić fajnie ten Sylwester i tyle. W zasadzie nie wiem jak jest u Was, ale u mnie to tak wygląda.
Dzisiaj mam Wam do pokazania "paletę" 160 cieni, jeszcze rozświetlacz, bronzer, błyszczyki, mini tusz, mini eyeliner i pędzelki. Dostałam ją od rodziców mojego chłopaka.  Nie należę do dziewczyn, które używają tych produktów. Wystarczy mi w zupełności podkład, korektor i tusz do rzęs, ponieważ nie lubię zbytnio się malować i nie jestem w tym dobra, ale chyba jednak trzeba od czegoś zacząć. Cienie spodobały mi się od razu. Mają cudne kolory i pięknie się błyszczą, same zobaczcie!

Jejku no, piękne są te kolory. Moje ulubione są w tej trzeciej paletce od lewej strony
Muszę zadbać o lepszą jakość, ale mam nadzieję, że dobrze widać :)
Nie wiem czy uda mi się zrobić następny post do świąt, dlatego chciałabym życzyć Wam dużo szczęścia, miłości, dobrych ocen w szkole, dużo prezentów, jak najlepiej spędzonego Sylwestra, żeby nowy rok przyniósł Wam wiele korzyści i wzlotów. Ogółem wszystkiego co najlepsze
Na pewno zrobię za tydzień/półtora tygodnia nowego posta, o czym- jeszcze nie wiem, jeżeli macie pomysły to piszcie w komentarzach a ja teraz idę spać, dobranoc! :)

49 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i Zostałaś nominowana..
    http://fotografiethebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i muszę się zgodzić z tymi Świętami to już niestety nie to samo co kiedyś. :D

    http://nanitcewiszacepiorko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny blog :)
    Bardzo ciekawie piszesz :)
    W wolnym czasie zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoo.. ile tego D: Super *-*
    Cudowny blog.
    http://otwarty-pamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo świątecznie tu u Ciebie :3 Spóźnione co prawda, ale wesołych świąt!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super paleta!
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no na bogato
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Zapraszam : http://xalwayshavehopex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super paleta :) cienie po prawej stronie są najlepsze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super paleta, ja osobiście tego nie potrzebuję bo się nie maluję ;p

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowna paleta *.*
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post oraz wygląd bloga ♥ Wiesz może gdzie i za ile mogę dostać podobną lub taką "paletę"? :D
    noxette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzoo :* w Douglasie, za 100zł albo więcej troszeczkę, nie mam pojęcia :D

      Usuń
  13. Super blog <3
    zuzikblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Ile kolorów! :o
    Nie wiem, co napisać, bo się nie maluje :/
    Ale wiedz, ze robi to wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzenie każdej dziewczyny *_* cudowne <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow paleta jest imponująca, świetne kolory, mi tez najbardziej podobają się z tej przegródki co Tobie ;) Właśnie do CIebie trafiłam, przeglądnęłam nieco Twojego bloga i wydajesz się być bardzo sympatyczną dziewczyną, więc zostaję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne kolory tych cieni *o*

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wesołych :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super post,świetna paleta:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna jest! :_
    Zajrzysz do mnie? Komentarze, obserwacje motywują do dalszej pracy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprawili Ci świetny prezent, nie jedna dziewczyna pewnie zazdrości :D Spodobał mi się Twój blog, więc zaczęłam obserwowac, mogę lizyc na rewanż? Zapraszam do nas! http://ostrowianki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę palety! + obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna paletka, mam nadzieje, że ma lepszą wytrzymałość od tej z sephory i że dobrze będzie Tobie służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. całkiem fajna paleta ;))
    świetne kolorki :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne kolorki, :> wykorzystałabym na pewno dobrze, hehe, ciesz się ;P

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Łoo ile cienow, sliczne. :)

    Nowy post, zapraszam c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/zdjecia.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej! Zostałaś nominowana do LBA!
    Więcej informacji tutaj: http://candybloge.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo cieni i ładne kolory.Zazdroszczę :)
    zxc-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! ilosc cieni robi wrazenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. łał ,rzeczywiście duża ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Duża ta paletka. Moje ulubione cienie też byłyby z pewnościa w tej samej samej części co twoje, bo też za bardzo sie nie maluje :)
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna paletka:) A kolory przepiękne, szczególnie te po prawej:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogromna ilość kolorów przypuszczam że nie do zużycia w ciągu 10 lat

    OdpowiedzUsuń
  37. http://fashion-beautynails.blogspot.com/ Zapraszamy! :3 Może obs za obs ? Jeśli tak to zaobserwuj nas i napisz u nas , a na pewno się odwdzięczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym dostać taką paletę :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń