26 sty 2015

haul kosmetyczny

Hej! 
Na dzisiaj przygotowałam haul kosmetyczny. W końcu mam dobry sprzęcior i jestem zadowolona ze zdjęć jak nigdy w życiu. Niestety już w przyszły poniedziałek do szkoły... Tyle nauki się szykuje, że szok. Na szczęście jest jeszcze troszkę czasu do pójścia do szkoły. 
Przejdźmy teraz do haul'u.

/ Etui Stitch - Allegro /
 Etui jest bardzo fajne, ale niestety rozmiar robi swoje.

/ Pędzel Real Techniques (podkład mineralny/puder) - ladymakeup.pl /


/ Pędzel Real Techniques (konturowanie) - ladymakeup.pl /


/ Pędzel Real Techniques (korektor) - ladymakeup.pl /



/ Pędzel Real Techniques (podkład) - ladymakeup.pl /

ŚWIETNE, MILUSIE  PĘDZLE! Godne polecenia.
/ Tusz do rzęs Miss Sporty - Rossmann /


/ Tusz do rzęs Maybelline - Rossmann /


/ Baza pod makijaż Wibo - Rossmann /


/ Szminki Makeup Revolution - kosmetykomania.pl /


/ Szminka Golden Rose (matowa) - kosmetykomania.pl /


/ Eyeliner w żelu - kosmetykomania.pl /



Jestem bardzo zadowolona z powyższych kosmetyków. Niedługo na urodziny sobie zamówię kolejne i trochę będzie ich więcej. Ahh, kobiety..
A Wy macie któryś z kosmetyków? Jakie polecacie?
A Wam jak ferie mijają? 
Macie czy czekacie na nie?
Teraz częściej będę dodawała posty. Mam już listę z pomysłami na nie, więc na pewno dwa posty do moich urodzin powinny się pojawić, czyli do 6 lutego.

ZAPRASZAM WAS DO ROZDANIA TUTAJ:
Biore udział w rozdaniu na 
zapraszam do zabawy!

38 komentarzy:

  1. Skusiłabym się na tę czerwoną szminkę - uwielbiam takie.
    A etui - przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pędzle! :) Etui jest urocze.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. case na telefon świetny <3

    www.casper-fashion.blogspot.com nowa stylizacja :) zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tusz z tej serii Maybelline, ale mój jest żółty ;)
    Case jest uroczy, ale pewnie niewygodny jeśli taki duży :P
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć takie etui :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam słabość do etui do telefonu, mój ma mnóstwo ubranek ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ferie jak mijają?, hmmm. dość dobrze, jednak nigdzie nie pojechałam ;c no ale cóż :)
    jeszcze się nie maluję, więc w tych dziedzinach się nie znam muszę przyznać ;c, ale ty za to znasz się świetnie, jak widać ;p.
    Najlepsza szminka z tych zdjęć? czerwona ! hihi :3
    nie jestem fanką taki etui. One trochę powiększają telefon, jakby się przyjrzeć c; , jednak ja wolę zwykle z klapą, lub taką ze wzorkiem na tył xD ale twoje etui jest naprawdę słodziutkie, nie ma co ! :)
    Fajne masz paznokietki na tych zdjęciach ci widać! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam zamiar teraz kupić nowe pędzle, ale zastanawiam się nad Hakuro :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamierzam kupić nowe pędzle, ale nie lubię kupować takich rzeczy internecie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawde wspanialego bloga! Wszystko mi sie tu podoba: desing, zdjecia, Twoj styl pisania. Jestem tu po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Pozdrawiam :*

    Za poklikanie w linki i skomentowanie tego postu odwdzieczam sie obserwacja na stale i 5 komentarzami.
    http://fashion-is-on.blogspot.com/2015/01/chioes.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Poklikałam we wszystko :)

      Usuń
  11. jakie piękne kolory szminek!!

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kosmetyki, zazdroszczę pędzli Real Techniques :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szminki powalają <3 Super post

    http://emailaema.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy kupiłaś ;) również miałam takie etui, ale rozmiar mi przeszkadzał ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzli zazdroszczę ;) Mam jedną szminkę Makeup Revolution i szczerze mówiąc jest bublem nad bublami... Ciekawe, jak Twoje odcienie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten tusz z Maybelline baaaaardzo lubie

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne etui ! <3
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrzę na tego bloga i jedynie co widzę to, to, że masz talent. Naprawdę. Zdjęcia cudowne, wygląd nietypowy. Podoba mi się treść. Naprawdę świetnie wszystko ze sobą gra :*

    http://przescignacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, masz bardzo ładny blog i świetne posty. W Wolnej chwili zapraszam do mnie do obserwacji. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne etui ^^

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny ten haul. Rzeczy są na prawdę świetne. Ale co do tego etui, chciałam kupić właśnie te co ty masz ale kupiłam misia bo pomyślałam że temu co ty posiadasz uszy się oberwą xD

    Mój blog
    Jeżeli spodobał ci się mój blog to wyślij SMS o treści D11247 na numer 7122 :)
    Biorę udział w konkursie na Blog Roku 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam tusz, jest świetny!

    Zapraszam na giveaway do wygrania 30$ w sklepie internetowym
    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tą obudowę Sticha i jest świetna ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz bardzo ciekawe posty, czekam na kolejne :) Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/gosujemy.html zagłosuj i pomóż fundacji 'Dzieci Niczyje' to bardzo ważne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierścionki :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zakupy, jak dla mnie szminki Makeup Revolution są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja marzę o tym etui, ale na mój model nnie ma takiego pięknego case :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń