8 lut 2015

17th birthday ❤

Hej! :) Dwa dni temu, czyli 6 lutego skończyłam 17 lat. Jak to minęło... Stara się robię już. Szczerze to wolałabym chyba mieć tak z 13/14 lat, nie przejmować się niczym. Chociaż z drugiej strony to dobrze, staję się bardziej odpowiedzialna, poważniejsza, za rok idę na prawo jazdy. Będę mogła wszystko legalnie kupować, jeździć do klubów i to chyba tyle dobrego, haha. 
Co do urodzin to dobrze mi minęły, w szkole dużo osób składało mi życzenia, przez telefon i sms-y oraz na facebooku również. Upiekło mi się w szkole, bo zapomniałam zeszytu z francuskiego a była tam zadana duża praca domowa, a że ja wykorzystałam to, to nie dostałam złej oceny. Po wyjściu ze szkoły czekała mnie niespodzianka, czyli Patryk z pięknym bukietem kwiatów, który robiła jego mama i jeszcze chce mi coś kupić, ale to pokażę również w kolejnym poście. Byłam szczęśliwa, ale zresztą która z Was by nie była?

Gdy przyszłam do domu też czekała na mnie niespodzianka- mama z bukietem róż i piękną bluzą, której niestety nie pokaże w tym poście, ale może zrobię z nią stylizację w przyszłym tygodniu. 
W sobotę przyjechała do mnie babcia z dziadkiem z wielką paczką słodyczy. Oczywiście dostałam więcej, czyli pieniądze, bo wolę sobie kupić coś sama niż być niezadowolona z prezentu albo udawać, że mi się podoba. Po co okłamywać samą siebie i na dodatek innych?
 Resztę rzeczy pokaże w kolejnym poście- jak już pisałam wyżej :)

Dzisiaj sobie kupiłam kilka rzeczy (bluzkę i spodnie, które pokażę w stylizacjach)- z tych pieniędzy co dostałam na urodziny oczywiście :)

/ Lakier Bell Baby pink /

/ Pierścionki BIJOU RIGITTE /
Co sądzicie? :)
Czekajcie na kolejny post!

26 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń ! ..piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kwiaty, udane prezenty. Naprawdę nie jesteś stara, lecz w najlepszym momencie swego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spóźnione wszystkiego naj naj ! <3
    cudowne róże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post naprawdę mi się podoba,świetnie piszesz.Lubię tu zaglądać Kiedy kolejna notka ? . Kochana mam to ciebie ogromną prośbę dla ciebie to chwila a dla mnie to naprawdę ważne możesz po klikaci w linki odwdzięczę się z góry dziękuję :)
    Pomożesz mi ? Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://nicole-500.blogspot.com/2015/02/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć, masz bardzo ładny blog i fajnie piszesz posty. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to ty zacznij i i daj znać że moja kolej. :)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lata tak szybko lecą... Ja mam teraz 14 lat i nie wyobrażam sobie siebie jako 17- latkę :) Piękne kwiaty i kolor paznokci ! :)
    Zajrzysz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a więc spóźnione: NAJLPESZEGO <3 piękne kwiaty!:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wolę dostać pieniądze niż prezent z którego mogłabym być niezadowolona. Spóźnione 100 lat i wszystkiego najlepszego oraz wspaniałej 18-stki oczywiście. Powodzenia w kursie ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kwiaty,
    spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kwiaty,
    spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    Ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez wole dostawac pieniazki! prosto i bezpiecznie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego :*. A pazurki i kwiaty genialne *o*
    ✿dont-benormal.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy bukiecik, ja też wolę dostać pieniądze niż nieudany prezent, choć liczą się dobre chęci.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jeszcze rok i pełnoletność! :D
    Super prezenty dostałaś :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne prezenty :)
    zapraszam do mnie erorf3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna notka, super zdjecia! moze zrobisz notke z inspiracjami?:)
    + zapraszam na swojego bloga, komentarz i obserwacje mile widziane! :) ---> link do mojego bloga, kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. o widzę ten sam rocznik :) Wsystkiego najlepszego :)
    ja mam urodziny za 3 dni i z tej okazji zapraszam do mnie na konkurs ! :)
    claudiaslomiana.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjecia!

    zapraszam, mogę liczyć na twój komentarz ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/02/best-mistakes.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja skończyłam 17 lat 21 lutego :) Więc wszystkiego dobrego na kolejne lata!

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne bukiety, mi w styczniu stukło 18 i jakoś staro się czuję :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń