4 mar 2015

my favourite apps on phone

Cześć! :) Miał być post ze stylizacjami, ale obecnie nie posiadam aparatu. Uzbierało mi się trochę ciuchów i kosmetyków, że mogłabym zrobić wielki haul, ale na to wszystko przyjdzie jeszcze czas. Ogółem nic się nie dzieje, pogoda jest po prostu cudna, 3 dzień z rzędu pada... Wyczujcie ironię. Od poniedziałku do dzisiaj miałam rekolekcje. Nawet było fajnie, ale nic nie przebije tego co było w zeszłym roku. W ten piątek wieczorem jadę do Olsztyna na urodziny mojej babci. Wrócę z czymś nowym, a co to będzie to dowiecie się w kolejnym poście. Pokażę również outfit jak byłam ubrana, jeśli będziecie chciały.
Przechodząc do posta- chciałabym się podzielić z Wami moimi ulubionymi aplikacjami na telefon. Może niektóre znacie, może niektóre nie. Mam nadzieję, że niektóre gry albo aplikacje przypadną Wam do gustu.

Jeśli chodzi o zdjęcia/przerabianie itp uwielbiam te:
- CollagePro
 Można fajnie zrobić kolaże i zdjęcia przerobić, pokazałam na przykładzie. Następnie możemy je udostępnić gdzie chcemy. Naprawdę super appka.

- CandyCamera
 Świetna aplikacja, dużo fajnych efektów.


- Instasize
 Tutaj można dopasować zdjęcie, aby było całe na instagramie czy facebooku.


- Mirror Image Free
 Dzisiaj ją ściągnęłam, więc za dużo nie powiem, ale podoba mi się.


Jeśli chodzi o wygląd telefonu:

- Cocoppa
Mam ją sporo czasu i mogę przyznać, że jest świetna.

Jeśli chodzi o gry: 
- Penguin diner
Trzeba obsługiwać klientów i przekroczyć pieniądze, które widnieją na kasie.


- Fruit ninja 

Trzeba po prostu przeciąć mieczem wszystkie owoce. 

I ostatnia już kategoria- Sklepy:
- H&M
 Tutaj chyba nic pisać nie muszę.

Mam o wiele więcej aplikacji, ale nie chciałam z tego posta zrobić książki.

.Macie któreś z tych aplikacji/gier?
Jakie polecacie swoje ulubione gierki?
Piszcie w komentarzach, a ja chętnie je obczaję :D

35 komentarzy:

  1. te zdjęciowe aplikacje robią wrażenie, musze je sciagnac :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ! Bardzo orginalny , super :))

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wszystkich znam tylko Fruit Ninja i bardzo ją lubię :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych aplikacji mam tylko Instasize. Z moich mogę polecić Ci np. Wattpad i We Heart It. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych aplikacji miałam Cocopa i był świetny :D Ja mam bardzo podobną aplikacje do Instasize , nazywa się 'Nocrop ' :)

    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!
    Ciekawe te aplikacje:)
    Zapraszamy do nas+0bs!
    Liczymy na to samo:)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne aplikacje :) agata-musielak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubiona apką jest chyba snapchat :3 i instagram :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com/
    ZAPRASZAM N A KONKURS!
    DO WYGRANIA BON O WARTOSCI 100$ DO SKLEPU CHOIES

    OdpowiedzUsuń
  10. używam większość tych aplikacji co ty - są świetne! :D
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, a już myślałam, że jak nie mam Instagramu to nie ma dla mnie nadziei na obrabianie zdjęć w telefonie. Muszę koniecznie ściągnąć CollagePro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne aplikacje :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne aplikacje!
    Jeśli możesz to poklikaj w słowa "płaszcze" "kapelusze" "jeans" i "frędzle" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsza to cocoppa innych nie używam :O
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe aplikacje :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak na razie nie mogę mieć dużej ilości aplikacji na telefonie,ale myślę,że po zakupie nowego ,to się zmieni ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne aplikacje! Moje ulubione to instagram, snapchat i Crossy Road ♥

    Pozdrawiam! U mnie konkurs!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Candy Camere również bardzo lubię. Do tego snapchat, tumblr :)
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię aplikację "Cocoppa"C:
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie te apki sa super! <3
    Świetny wpis ;)
    Zapraszamy do nas w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. moja ulubiona aplikacja to snapchat:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey kochana śliczny blog w tym desing <3
    Bardzo ciekawie piszesz :)
    Co powiesz na obserwacje za obserwacje?
    Fajnie byłoby gdybys zaczęła pierwsza <3
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie szukałam fajnych aplikacji do przerabiania zdjęć, więc post bardzo pomocny! :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne aplikacje :*

    Pozdrawiam cieplutko 🌸 :*
    ❤Mój blog-kliiik❤

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Candy Camera! :)

    http://get-out-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Na mój telefon nie za bardzo da się ściągać zbyt dużą ilość aplikacji ;( Znam kilka z nich :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam Instasize i uwielbiam korzystać z tej aplikacji. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. mam fruit ninja :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Swojego czasu też miałam fruit ninja, ale odinstalowałam ją :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie podobny wpis zapraszam ;)
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń