2 kwi 2015

zabawa w fotografa

Hej :) Dzisiaj krótko i na temat. Postanowiłam zabawić się dzisiaj w fotografa i robiłam zdjęcia Patrykowi- mojemu chłopakowi. Ogólnie przefarbowałam się na czarny kolor, co będziecie mogli zobaczyć na poniższych 2 zdjęciach, bo więcej niestety nie mam. Jak dobrze, że jest wolne. Tylko nie za ciekawie z tą pogodą. W zeszłym roku już cieplutko i miło było, a teraz szkoda gadać.. Mam nadzieję, że w lato ładnie będzie. 
Wracając do tematu- zdjęcia wyszły całkiem nieźle, a model to już w ogóle :D
Nie przedłużając- oto efekty: 
A to ja w nowych włosach (oczywiście tyłem, bo nie jestem jakoś twarzowa ostatnio):

To jest chyba dopiero połowa zdjęć, ale reszty nie wstawiam, bo niektóre są podobne.
Co sądzicie o moim modelu i o zdjęciach?
Wesołych Świąt kochani i ładniejszej pogody! :*

22 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :) a Ty masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ciacho :) ekstra fotki :P wesołych świat :)
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Giveaway!! zapraszam :)

    http://foreverandsmile.blogspot.com/2015/03/giveaway-from-sheinside.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki :D
    ~~~~
    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. CIekawe zdjęcia :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com- zapraszam (KLIK) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :*
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, proszę o więcej notek z zdjęciami Twojej roboty! :) Cudowne włoski. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Model świetny a zdjęcia jeszcze lepsze ! wow super robota :D

    + Obserwuję :>
    Mój blog KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia! :)

    Zapraszam na konkurs!
    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. To trochę ryzykowne wstawiać takie wyzywające zdjęcia własnego mężczyzny, zwłaszcza kiedy jest on przystojny :D Nie mniej jednak zdjęcia wyszły bardzo dobre, jakość jest dobra, model również się spisał :)
    Bardzo ładne włosy :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że masz duży talent do zdjęć :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog, miło się czyta. Obiecuję, że będę zaglądać częściej i dodaję do obserwowanych :) A zdjęcia wyszły naprawdę dobrze, no i model także niczego sobie :D

    Zapraszam także do mnie: http://krolestwootep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń