26 maj 2015

WISHLIST

Hej! Co tam u Was? Jak pogoda? 
U mnie pada, więc nie jest zbyt kolorowo, ale mam nadzieję, że niedługo będzie o wiele, wiele ładniej. Już niedługo koniec roku, ale się cieszę! Już wszystko pozaliczałam co powinnam i teraz nie mam czym się przejmować- na razie. Za tydzień będziemy mieć wolne- aż 4 dni, dłużej niż majówka, zależy od szkoły, bo ja miałam 6 dni wolne w majówkę, ponieważ były matury. Za 3 lata czeka mnie to samo.. Nawet nie chcę o tym myśleć. Ustny polski mnie przeraża bardziej niż angielski. 
Nie przedłużając.. Na dzisiaj przygotowałam dwie wishlisty z dwóch sklepów, a mianowicie z Sheinside oraz Choies. Ciuchy mają tam cudowne, muszę przyznać. Od dwóch lat tak przeglądam ich strony i za każdym razem jak wchodziłam na nie, to zawsze znalazłam coś dla siebie. A dzisiaj mogę Wam pokazać rzeczy, które wpadły mi w oko i bardzo mi się podobają :)

CHOIES

                                 | 1 |                                               | 2 |                                              | 3 |


                                 | 1 |                                              | 2 |                                                | 3 |


SHEINSIDE
                                 | 1 |                                                 | 2 |                                              | 3 |
                                    | 1 |                                                   | 2 |                                            | 3 |


Podobają Wam się rzeczy, które wybrałam?
Nie ukrywam, że chciałabym nawiązać z tymi firmami współpracę.
Moglibyście poklikać w linki? (W liczby pod ciuszkami)
WSZYSTKIM SIĘ ODWDZIĘCZĘ- OBSERWACJĄ I KOMENTARZEM, tylko bardzo proszę, żeby nie oszukiwać. Ja również tego nie zrobię, ponieważ napisałam, że tak zrobię, to tak zrobię. 
Piszcie w komentarzach, żebym wiedziała komu mam się odwdzięczyć. 
DZIĘKUJĘ :*





11 komentarzy:

  1. Koszula na samej u góry po prawo spodobała mi się najbardziej ;) Poklikałam ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/2015/05/30-katarzyna-pakosinska.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam ,bo wiem,że to dla ciebie ważne ;) powodzenia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam, mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. http://happinessismytarget.blogspot.com/
    fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam :)
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam 3 pierwsze :)
    http://indeed-prodigy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanem mody. Myślę jednak, że twoim koleżanka, ogólnie dziewczyną spodoba się post.
    apocalypsefallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałam, rewanż z Sheinside u mnie ?:)
    jak się spodoba blog to zaobserwuj, a będzie mi miło i zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuchy :)




    Obserwuję!
    Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam zgodnie z prawdą ;) w banery również ;)
    powodzenia ;p
    www.weronikawika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy poczyniłaś, paletkę W7 chętnie przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń