24 cze 2015

haul kosmetyczny

Hej! Nie mogę uwierzyć, że już wakacje! <3
Znaczy mam zakończenie w piątek, ale od poniedziałku nie chodzę do szkoły, bo i tak pięć osób na krzyż będzie, więc się nie opłaca.
 Jakoś w ogóle nie czuję tych wakacji, może dlatego, że pogody nie ma. Od przyszłego tygodnia ma być +30 stopni i jak zawsze będziemy marudzić, że za gorąco. No cóż, lepiej tak, niż jakby miał padać deszcz. 
Jak widać po tytule- na dzisiaj przygotowałam haul, ponieważ ostatnio udałam się na małe zakupy i dzisiaj przyszła do mnie paczka z cocolita.pl (wszystko wam podlinkuję, jeśli również chciałybyście się skusić). 

Pierwszą rzecz jaką sobie zamówiłam to gąbeczka do podkładu: 

Mini podkłady:



Drogerie (rossman, natura): 
Natura (ok. 40zł na przecenie)
Rossmann (ok. 11zł)
(1) natura (ok. 12zł)
(2) rossmann (ok. 11zł)

Rossmann (ok. 15zł [?])
 natura (29,99zł)

Jeny, jak blogger psuje jakość zdjęć :(
No i to wszystko :) Posiadacie może coś z tego co Wam pokazałam?
A Wy kiedy macie koniec roku? Jutro czy w piątek?
Piszcie w komentarzach o czym ma być następny post! :))

8 komentarzy:

  1. Fajne!
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u nas! :*
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post. Super, że podałaś też ceny kosmetyków!
    Zapraszam do siebie: http://madzia0608.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te rzęsy :) wspaniałe na imprezę :) obserwuje
    Www.agatalavocat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten Fixing Powder i korektor z MS :) Ja mam przed sobą jeszcze jeden egzamin na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta gąbeczka jest świetna, dzięki niej nakładanie podkładu trwa o wiele krócej! :)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zainwestować w taką gąbeczkę !

    OdpowiedzUsuń